5 често допускани грешки при организация на детски рожден ден

През последните няколко години събитията, било то корпоративни, концерти, тиймбилдинги или други,  претърпяха сериозни промени. Социалните въпроси и дилеми ще продължат да оказват голямо влияние върху тенденциите в областта на събитията през 2023 г. – от последици от пандемията, които все още влияят на бизнеса, до сериозната промяна в обществените нагласи по отношение на заетостта. 

В тази публикация от блога се задълбочаваме върху някои от новите тенденции в областта на фирмените мероприятия. В статията разглеждаме какво да очакваме от събитията на живо, хибридните и виртуалните такива през Новата 2023 г., кактои други тенденции в индустрията за планиране на събития, които трябва да знаете.

Открийте 4 от най-важните тенденции в областта на събитията, които да наблюдавате през 2023 г. 

Независимо дали сте собственик на компания,  организатор на събития, собственик на компания за управление на събития, управител на място за провеждане на събития или друго, със сигурност не искате да пропуснете някои от най-важните и очертаващи се тенденции в областта на събитията през 2023 г. Макар че нищо не е сигурно, особено в този постоянно променяща се обстановка, проследяването на новостите и тенденциите в областта на фирмените ивенти може да помогне на всички професионалисти от бранша да останат информирани.

 

1. Събитията на живо се завръщат, но с известна несигурност. 

От American Express Meetings & Events, подразделение на AMEX Global Business Travel, наскоро публикуваха прогнозата си, в която подробно са описани тенденциите в областта на срещите и събитията, очаквани през тази година. Прогнозата показа, че има голямо очакване за завръщане на събития на живо през 2023 г.: „67% от анкетираните смятат, че броят им ще се върне на нивата от преди пандемията в рамките на една до две години.

Тази теза за растеж се подкрепя и от това, че компаниите започват масово да увеличават бюджетите си за тиймбилдинги и корпоративни мероприятия.

Извод: Преработете бюджета си, за да включите завръщането на събитията на живо. Резервирайте местата за провеждане на мероприятията и услугите свързани с тях отрано, не губете време.

Вероятно през 2023 ще има голямо търсене на места за провеждане на събития, персонал и различни други услуги свързани с това. Резервирането на необходимите доставчици и услуги може да се окаже по-трудно. Проблем може да се окаже и по-малкия брой на залите за провеждане на събития и техния капацитет.

Извод за собствениците и управителите на заведения и зали: Подгответе се за натоварена година. Преразгледайте правилата за анулиране и резервации. 

Собствениците на заведения или оперативните мениджъри трябва да преразгледат политиките за резервации и анулиране, за да гарантират, че запълват календара си изцяло. Много от местата за провеждане на събития ще трябва да определят какво ниво на гъвкавост ще са готови да предложат през 2023 г. по отношение на потенциални анулирания на събития, свързани с COVID-19. Политиките, промените и актуализациите трябва да бъдат ясно описани във всички договори за планиране на събития. 

Популярните места за провеждане на събития трябва да се подготвят за една натоварена година, като осигурят силен екип от служители на мястото и персонал.

 2. Ще видим засилен фокус върху здравето и безопасността.  

През последните няколко години станахме свидетели на развитието на нов фокус върху хигиената, както и на възможността за социална дистанция по време на събитията. Безконтактни технологиите и дигиталната комуникация изиграха важна роля в създаването на по-безопасни мероприятия на живо, а 2023 г. ще ни покаже, че тези процеси може би ще останат тук. Безопасността на фирмените събитията вече не е очакване, а необходимост.

Ключов извод за организаторите на събития: Оценете риска на всяко събитие. Планирайте и предвидете средства за безопасност.

Тук следва да се обърнем със съвет и към залите, заведенията и местата за провеждане на мероприятия – Осигурете безопасни и хигиенични пространства за събития, гъвкави политики за резервации и демонстрирайте процедурите си на планиращите.

И най-важното – винаги имайте план Б.

 

 3. Интегриране на виртуална реалност (VR).

Виртуалните тенденции се засилват през последните няколко години. Последните данни обаче показват, че VR се превръща във все по- популярна тенденция в сферата събитията, тъй като стават все по-достъпни.

Ключов извод за планиращите: Намерете подходящото VR изживяване за вашия стил на планиране и бъдете в крак с новите технологии за събития.

Инструментите за планиране на събития с виртуална реалност могат да се използват за демонстрации на продукти, създаване на възможности за работа в мрежа, забавление на аудиторията, ангажиране на виртуални участници в ивентите и дори за създаване на интерактивни карти за планираните събития и виртуални обиколки. Освен това технологията за виртуална реалност е толкова напреднала и лесно достъпна, че приложенията за VR могат да се използват на повечето смартфони.

 

 4. Хибридните събития продължават да се провеждат, а виртуалните събития стават все по-чести.

Събитийната индустрия продължава да наблюдава ръст в популярността на хибридните и виртуалните събития. Виртуалните мероприятия, както и хибридните такива, които съчетават виртуални и персонални компоненти, обикновено са по-устойчиви и по-екологични от тези на живо. Освен това те могат да дадат възможност на организаторите да достигнат до по-широка аудитория.

Поради намалените режийни разходи много планиращи, които са възприели виртуалните събития, са отбелязали увеличение на възвръщаемостта на инвестициите си. Всъщност 84% от организиращите такъв вид събития намират виртуалните събития за много по-достъпни от такива на живо, а 93% от професионалистите в областта на събитията са заявили пред Bizzabo, че планират да инвестират във виртуални събития в близко бъдеще.

По-честото планиране на виртуални събития ще изисква от много професионалисти в областта на събитията да инвестират и в по-добър софтуер за виртуални събития. 

Какви дигитални технологии и софтуер предлага вашето място за провеждане на събития, за да свърже публиката на живо с онлайн аудиторията? Разполагате ли с технологични инструменти за виртуални събития, които ще позволят на виртуалните участници да се ангажират с присъстващите на място? 

Ако е така, направете тази информация достъпна за потенциални клиенти и организатори на събития, тъй като много организатори търсят места, които вече разполагат с технологии за хибридни събития на място. Обновете маркетинговите си материали за 2023 г. и списъка с услуги на мястото на провеждане на събитието, за да покажете способността си да осигурявате хибридни събития.

 

Бъдете в крак с водещите тенденции в събитията и наблюдавайте развитието им!

Но не забравяйте, че нищо не е сигурно, особено сега. Макар че това са някои от тенденциите в събитията от 2023 г., които трябва да следите до края на годината, няма гаранция, че всички те ще се реализират, а още по-малко има гаранция, че няма да се появят други тенденции, които да откраднат светлината на прожекторите. При това положение сега е по-важно от всякога да бъдете гъвкави, осведомени и готови за промени в даден момент.

 

изпрати запитване сега

4 + 14 =

Address

ул. „проф. Христо Данов“ 21
гр. София, п.к. 1700

Email

office@eventis.bg

Phone

+359 897 865 776